Общинска избирателна комисия Брегово
РЕШЕНИЕ
№ 148-МИ
Брегово, 31.10.2015
ОТНОСНО: промени в състава на секционнa избирателна комисия с номер 050600008 на територията на община Брегово от КП „АБВ”.
В ОИК - Брегово е постъпило предложение за извършване на промяна в състава на СИК на територията на Община Брегово, подадено от подадено от В.Чунгрушанов - преупълномощен представител на КП „АБВ”, с вх. № 195/31.10.2015 г. по описа на ОИК - Брегово. Към предложението са приложени 1 брой заявление за освобождаване от секционна избирателна комисия с номер 050600008 на територията на община Брегово.
ОИК- Брегово, след разглеждане на постъпилото искане и след извършена проверка в Национална база данни „Население” прие, че са изпълнени изискванията на ИК.
Предвид изложеното и на основание чл. 87, ал. 1, т. 5 и т.6 от Изборния кодекс и Решение № 1984-МИ/НР от 08.09.2015 г. на ЦИК , ОИК – Брегово
РЕШИ:
ДОПУСКА да се извърши замяна в състава на СИК № 050600008 – с.Връв, както следва: ОСВОБОЖДАВА Стефан Борисов Бъков, ЕГН ********** като секретар на СИК № 050600008 - с. Връв и НАЗНАЧАВА на негово място Пламен Ваньов Бондоков, ЕГН **********.
АНУЛИРА Удостоверение с № 62/18.09.2015 г. (Приложение № 19-МИ).
На новоназначения член да се издаде Удостоверение съгласно Приложение № 19-МИ от Изборни книжа.
Решението подлежи на оспорване в тридневен срок от обявяването му пред Централната избирателна комисия.
Председател: Зорница Илиева Димитрашкова
Секретар: Лариса Георгиева Лалова
* Публикувано на 31.10.2015 в 12:32 часа
Пон | Вт | Ср | Чет | Пет | Съб | Нед |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
относно: Прекратяване пълномощията на общински съветник и обявяване за избран общински съветник следващия в съответната листа кандидат
относно: Прекратяване пълномощията на общински съветник и обявяване за избран общински съветник следващия в съответната листа кандидат
относно: Прекратяване пълномощията на общински съветници.